• بروزرسانی: چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
شعار روز جهانی هواشناسی در سال 2024: خط مقدم اقدام اقلیمی
دیدار دکتر رنجبر، مدیرکل هواشناسی استان با مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد قشم
تاریخ انتشار: 1400/4/8

دکتر رنجبر، مدیر کل هواشناسی استان هرمزگان در سفری یک روزه، با مسئولین و مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد جزیره قشم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، در مورخ دوشنبه هفتم تیر ماه، در راستای تداوم و تحکیم روابط فی مابین مجموعه هواشناسی استان با بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد جزیره قشم و همچنین بهبود کمی و کیفی ارائه ی خدمات هواشناسی عمومی و تخصصی به کاربران، دکتر رنجبر در سفری یک روزه در جزیره قشم حضور یافته و با مسئولین ارشد سازمان منطقه آزاد دیدار و گفتگو نمودند. در آغاز این سفر برابر هماهنگی های قبلی مدیرکل هواشناسی استان ضمن حضور در معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد جزیره ی قشم  با دکتر بهاروند معاون عمرانی منطقه آزاد، پیرامون موضوعات مرتبط با بهسازی و بازسازی ابنیه و ادوات و تجهیزات و همچنین بهبود کمی و کیفی خدمات هواشناسی دریایی و هوانوردی در سطح جزیره بحث و گفتگو نمود.

در این دیدار دکتر رنجبر ضمن تبیین اهداف و برنامه های هواشناسی در حوزه های هوانوردی و دریانوردی بر لزوم توسعه و تجهیز ایستگاههای هواشناسی دریایی و فرودگاهی جزیره قشم تأکید نموده و مقرر شد در این خصوص معاونت عمرانی منطقه آزاد نسبت به تحقق موارد مطروحه با اداره کل هواشناسی استان همکاری های بیش از پیش معمول نماید. در ادامه این سفر دکتر رنجبر پس از بازدید از پروژه ی خاتمه یافته پلاتفرم ایستگاه دریایی مستقر در اسکله ی بهمن و موقعیت جدید ایستگاه و همچنین ساختمان مرکز اقلیم قشم،  به فرودگاه جزیره عزیمت نموده و با مهندس دهقانی زاده، مدیر کل فرودگاه قشم دیدار و گفتگو نمودند. در این دیدار نیز مدیر کل فرودگاه ضمن ابراز خرسندی و رضایت از عملکرد همکاران هواشناسی در فرودگاه، به منظور رفع برخی مشکلات عمرانی ایستگاه هواشناسی فرودگاهی قول مساعد دادند. درادامه نیز پس از بازدید از ساختمان و سکوی ادوات ایستگاه هواشناسی فرودگاهی، از ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه نیز بازدید نمودند.


1000 کاراکتر باقیمانده