• بروزرسانی: شنبه 01 اردیبهشت 1403
شعار روز جهانی هواشناسی در سال 2024: خط مقدم اقدام اقلیمی
دیدار مدیرکل هواشناسی استان هرمزگان با رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل منطقه ی آزاد جزیره ی قشم
تاریخ انتشار: 1401/5/19

دکتر رنجبر مدیر کل هواشناسی استان هرمزگان، ضمن حضور در جزیره ی قشم با دکتر فتح الهی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه ی آزاد قشم دیدار و گفتگو نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، بامداد امروز، چهارشنبه، نوزدهم مردادماه، دکتر سعید رنجبر، مدیر کل هواشناسی استان هرمزگان، ضمن عزیمت به جزیره ی قشم و حضور در منطقه ی آزاد، با دکتر افشار فتح الهی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل منطقه ی آزاد قشم دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار و نشست صمیمی، دکتر فتح الهی، ضمن خوش آمدگوئی و اظهار رضایت از عملکرد هواشناسی استان و دو ایستگاه هواشناسی سینوپتیک دریایی و فرودگاهی مستقر در جزیره، به اهمیت خدمات هواشناسی و ضرورت توسعه ی همکاری های فی مابین پرداختند.

درادامه ی این دیدار، دکتر رنجبر، ضمن معرفی اداره کل هواشناسی استان و تشریح ظرفیت های علمی و عملی و بدنه ی کارشناسی و همچنین امکانات فنی وتجهیزاتی هواشناسی استان و تبیین اهداف، برنامه ها و چشم انداز سازمان هواشناسی کشور، به تشریح فرآیندهای منجر به تولید داده و محصولات هواشناسی کاربردی با تاکید بر خدمات هواشناسی هوانوردی و هواشناسی دریایی پرداخته، بر ضرورت تلاش در راستای توسعه ی همکاری و تحکیم روابط فی مابین و همزمان به اهمیت به روز رسانی خدمات هواشناسی کاربردی منطبق با آخرین دستاوردهای علمی و فنی بین المللی در حوزه های مختلف کاربردی متناسب با نیاز منطقه ی آزاد قشم تاکید نمودند.

ایشان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حسن همکاری های فی مابین در خصوص انعقاد تفاهم نامه با منطقه ی آزاد قشم اعلام آمادگی نمودند.

بازدید از ایستگاه هواشناسی سینوپتیک فرودگاهی جزیره ی قشم، پایان بخش برنامه های این دیدار بود.

1000 کاراکتر باقیمانده