• بروزرسانی: سه شنبه 04 اردیبهشت 1403
شعار روز جهانی هواشناسی در سال 2024: خط مقدم اقدام اقلیمی
دیدار و گفتگوی مدیر کل هواشناسی استان هرمزگان با فرماندار شهرستان ابوموسی
تاریخ انتشار: 1401/11/17

فرماندار شهرستان ابوموسی، ضمن حضور در اداره ی هواشناسی ابوموسی با مدیر کل هواشناسی استان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، روز دوشنبه مورخ 1401/11/17، همزمان با ششمین روز ار ایام الله دهه ی مبارکه ی فجر انقلاب اسلامی، در ادامه ی برنامه های بازدید از ادارات و ایستگاه های هواشناسی استان،  به مناسبت ایام فرخنده ی رجبیه و ایام الله دهه ی مبارک فجر، دکتر رنجبر، مدیر کل هواشناسی استان هرمزگان به اتفاق معاون فنی اداره کل،  ضمن عزیمت به جزیره ی ابوموسی در محل اداره هواشناسی دریایی جزیره با فرماندار شهرستان و همکاران ایستگاه دیدار و گفتگو نمودند. دکتر رنجبر، مدیر کل هواشناسی استان ضمن، خوش آمد گویی به فرماندار شهرستان به تبیین برنامه های سازمانی پرداخته و به ضرورت و اهمیت خدمات هواشناسی در جزیره تأکید نمودند .

مهندس قریشی، فرماندار شهرستان نیز ضمن اظهار رضایت از عملکرد مجموعه هواشناسی شهرستان و استان به اهمیت و ضرورت محصولات و خدمات هواشناسی، به ویژه در حوزه های هوا و دریانوردی و همچنین مدیریت بحران تأکید نمودند.

بازدید از ایستگاه و دیدار با همکاران و اهداء  لوح سپاس و هدایای نفیس به همکاران هواشناسی ابوموسی به مناسبت فرخنده زاد روز امیرمومنان حضرت علی ( ع) و روز پدر و روز مرد، پایان بخش برنامه های این دیدار بود.

1000 کاراکتر باقیمانده