• بروزرسانی: شنبه 08 اردیبهشت 1403
شعار روز جهانی هواشناسی در سال 2024: خط مقدم اقدام اقلیمی
: برگزاری اولین جلسه شورای اداری اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در سال 1400
تاریخ انتشار: 1400/2/26

اولین جلسه شورای اداری اداره کل هواشناسی استان هرمزگان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، اولین جلسه شورای اداری این اداره کل، با حضور دکتر رنجبر مدیر کل، مهندس عارفی، معاون فنی و شبکه ایستگاه ها و روسای بخش های ستادی به صورت حضوری در سالن جلسات اداره کل و همزمان روسای ادارات و ایستگاه های هواشناسی شانزده گانه تابعه ی استان، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

در این جلسه که رأس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 1400/2/22 با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید، دکتر رنجبر، مدیر کل هواشناسی استان ضمن عرض تبریک عید سعید  فطر به همکاران و آرزوی توفیق و سلامت برای ایشان به اختصار اقدامات سال 99 را در حوزه های مختلف اعم از فنی، تخصصی ، عمرانی و ... مورد بحث و بررسی قرار دادند. در ادامه روسای بخش های ستادی مطابق با دستور کار جلسه به گزارش عملکرد بخش مربوطه طی سال 99 و تبیین برنامه های پیش رو در سال 1400 پرداختند.

افزون بر این، روسای محترم ادارات تحقیقات و مطالعات کاربردی و پیش بینی و پیش آگاهی نیز به ارائه گزارش از وضعیت دما و بارش طی سال آبی جاری(1400-1399) و همچنین پیش بینی وضعیت جوی و دما و بارش طی فصل پیش رو پرداختند. در ادامه حسب دستور مدیر کل محترم، روسای ادارات و ایستگاه های تابعه نیز به صورت آنلاین به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در اداره مربوطه پرداختند. سپس، مهندس عارفی معاون فنی اداره کل نیز عرض تبریک عید سعید فطر به همکاران، مواردی از قبیل ضرورت ارتقاء سطح کیفی خروجی های ادارات و ایستگاه ها به ویژه ادارات هواشناسی کشاورزی شامل بولتن ها و فصلنامه های تخصصی پرداخته و به همین منظور، مقرر شد ادارات شبکه پایش و مطالعات و تحقیقات، ضمن بررسی راهکارهای لازم موضوع را پیگیری نمایند.

جمع بندی تصمیمات و مصوبات جلسه از سوی دکتر رنجبر، مدیر کل هواشناسی استان پایان بخش اولین جلسه شورای اداری هواشناسی استان بود.

1000 کاراکتر باقیمانده