• بروزرسانی: پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
شعار روز جهانی هواشناسی در سال 2024: خط مقدم اقدام اقلیمی
دیدار معاون فنی هواشناسی استان هرمزگان با معاون عمرانی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد قشم
تاریخ انتشار: 1401/6/21

مهندس کیانوش عارفی، معاون فنی، شبکه دیدبانی و مدیریت بحران هواشناسی استان هرمزگان با معاون عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، در ادامه ی دیدار دکتر رنجبر، مدیر کل محترم هواشناسی استان با دکتر فتح الهی رئیس سازمان منطقه آزاد قشم، صبح روز دوشنبه مورخ 1401/6/21 ، به منظور پیگیری مصوبات دیدار اخیر مدیران دستگاه های مذکور، مهندس عارفی، معاون فنی، شبکه دیدبانی و مدیریت بحران هواشناسی استان،  ضمن حضور در سازمان منطقه آزاد قشم با مهندس قدسی ، معاون عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم دیدار و گفتگو نمود.

مهندس عارفی، ضمن تبیین اهداف و برنامه های سازمانی، به ضرورت و اهمیت حضور و استقرار دو ایستگاه هواشناسی فرودگاهی و دریایی در جزیره ی قشم و آثار مثبت خدمات ارائه شده در موضوعات مرتبط با حمل و نقل هوایی و دریایی از یک سو و ضرورت توسعه و تحکیم روابط فی ما بین به منظور بهبود و توسعه ی خدمات هواشناسی دریایی و هوانوردی متناسب با نیازهای رو به رشد و تزاید سازمان منطقه ی آزاد و همچنین شهرستان قشم با توجه به توسعه ی منطقه در ابعاد مختلف، اقتصادی، صنعتی ، گردشگری و ... اشاره و تأکید نمود.

در این دیدار که با حضور مهندس شریفی نژاد ، مدیر محترم امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم صورت پذیرفت ، مهندس قدسی معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد، ضمن اظهار رضایت از عملکرد هواشناسی در در شهرستان قشم و البته در حوزه ی سازمان منطقه ی آزاد قشم، به ضرورت تداوم و تحکیم  همکاری ها و اهمیت آن در بحث توسعه، تأکید نمود.

بازدید از مرکز اقلیم و همچنین دفتر PMO مستقر در اسکله ی بهمن و پلتفرم ادوات و نیز بویه ی مستقر در آب های قشم، از دیگر برنامه ی بازدید معاون فنی، شبکه دیدبانی و مدیریت بحران هواشناسی استان هرمزگان در سفر به جزیره ی قشم بود.

1000 کاراکتر باقیمانده