• بروزرسانی: پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
شعار روز جهانی هواشناسی در سال 2024: خط مقدم اقدام اقلیمی
تجلیل از ایثارگران در اداره کل هواشناسی استان هرمزگان
تاریخ انتشار: 1402/1/16

با حضور مدیر کل هواشناسی استان، مدیرکل و معاون بنیاد شهید، مسئول بسیج ادارات و جانشین بسیج ادارات از ایثارگران و خانواده های ایشان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، در پانزدهمین روز از سال جدید و سیزده همین روز از ماه مبارک رمضان، طی مراسمی از ایثارگران و خانواده های ایشان در مجموعه هواشناسی استان تجلیل شد .

 در این مراسم که با حضور مدیر کل بنیاد شهید، مدیرکل و معاون بنیاد شهید، مسئول بسیج ادارات و جانشین بسیج ادارات و جمعی از کارکنان هواشناسی استان برگزار گردید. دکتر رنجبر مدیر کل هواشناسی استان، ضمن خوش آمد گویی به میهمانان و همکاران حاضر در مراسم و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهداء و ایثارگران، به اهمیت توجه ویژه و پرداختن به موضوعات مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت در راستای روشنگری و تنویر افکار عمومی و همچنین پاسداشت خون شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید نموده و از ایثارگران، اعم از شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان را الگوی تمام عیار انسانیت توام با شهامت و شجاعت یاد نمودند.

در این مراسم، میهمانان نیز از جمله مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، ضمن قدردانی از این اقدام ارزشمند به ایراد سخنرانی پرداختند.

خاطره گویی توسط معاون فنی اداره کل، رزمنده ی دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

اهداء هدایایی نفیس به ایثارگران و خانواده های ایشان پایان بخش برنامه های مر اسم بود.

 

 

1000 کاراکتر باقیمانده